Oznamy

 

OZNAM PRE PREDŠKOLÁKOV

V dňoch 22.1. a 23.1.2025 materská škola v spolupráci

s Centrom poradenstva a prevencie v Novom Meste nad Váhom organizuje

skupinové depistážne vyšetrenie školskej pripravenosti detí,

ktoré nastúpia v školskom roku 2025/2026 do 1. ročníka ZŠ.

streda 22.1.2025 od 9.00 hod. - MŠ Komenského 320/1 - trieda 1 a 2

štvrtok 23.1.2025 od 9.00 hod. - MŠ Hurbanova 142/46 - trieda 3 a 4

-------------------------------

POZOR! ZMENA vo výške mesačného príspevku - školné

 

Mesto Stará Turá ako zriaďovateľ určuje podľa osobitného predpisu o štátnej správe v školstve a školskej samosprávy  (§ 6 ods. 24 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov) Všeobecne záväzným nariadením č. 5/2024 výšku mesačného príspevku za pobyt dieťaťa v materskej škole nasledovne: 

Podľa §2 ods. 1 a ods. 2 uhrádza zákonný zástupca mesačný príspevok za pobyt dieťaťa v materskej škole na čiastočnú úhradu výdavkov materskej školy na jedno dieťa sumou 

30 €/mesiac (v prípade súrodencov je taktiež suma 30 €/dieťa) s účinnosťou od 1.2.2025. 

Príspevok sa uhrádza v termíne do 10. dňa v kalendárnom mesiaci. 

Zákonní zástupcovia ho uhrádzajú šekom, trvalým príkazom alebo internet bankingom na účet SK69 0200 0000 0016 2852 3557. Z tohto dôvodu je potrebné zmeniť nastavenie trvalých príkazov na požadovanú sumu. 

                                   riaditeľka MŠ, Mgr. Ľubica Hučková

--------------------------------------

V mene  seniorov ďakujeme všetkým rodinám, ktoré sa zapojili do akcie "Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok" a prispeli tak k spríjemneniu prežitia vianočných sviatkov mnohým starčekom a starenkám. 

  

---------------- 

Milí rodičia, 

svoje deti privádzajte do MŠ v čase od 6.00 do 8.00 hod. Po ôsmej hodine sa budovy MŠ zamykajú.

Denná prevádzka MŠ je v čase od 6.00 do 16.00 hod. 

Zoznamy detí (jednotlivé triedy) budú k dispozícii v každej budove MŠ  pri vstupe do pavilónov (dvere, nástenky). 

 

Na našej web stránke ich nájdete pod textom (uverejnené budú v poslednom augustovom týždni).

 

ČO POTREBUJE KAŽDÉ DIEŤA V MŠ? 

Veci na prezlečenie:

Toaletné potreby: 

VŠETKY VECI MUSIA BYŤ PODPÍSANÉ! 

      Z bezpečnostných dôvodov nedávajte deťom žuvačky, cukríky, retiazky, prstienky, drobné hračky, ostré predmety.

------------------------------------

 

 

POKYNY PRE RODIČOV

 

Telefonický kontakt na odhlasovanie detí z MŠ    

 - MŠ Hurbanova 153/62 (pri Salaši)      032/776 32 91  

 - MŠ Hurbanova 142/46 (pri cukrárni)   032/776 38 42

 - MŠ Komenského 320/1 (v areáli ZŠ)   032/640 12 79

  mobil 0905/457 592 (do 7.00 iba smskou, volať po 7.00 hod.)

-------------------------------------------------------------------------

 

Oznam vedúcej školskej jedálne 

S účinnosťou od 01.07.2023 novou vedúcou školskej jedálne sa stáva pani Katarína Otiepková.

 

Milí rodičia, 

na stránke www.alfik.sk máte možnosť bezplatného skúšobného využitia vzdelávacieho programu pre deti. 

Postup pre prihlásenie: 

Program možno bezplatne využívať do 11.5.2024. Určený je predovšetkým predškolákov, ale môžu ho využívať všetky deti, ktoré zvládnu dané úlohy – vyskúšajte, uvidíte... 

Prajeme príjemné zábavné učenie!

------------------------------------------------------

 

                                            Oznam vedúcej školskej jedálne

Ministerstvo školstva na základe materiálu APLIKÁCIA PRINCÍPOV k Materiálno - spotrebným normám a receptúram pre školské stravovanie s účinnosťou od 01.09.2018 odporúča zariadeniam školského stravovania pri obstarávaní potravín dodržiavať:

- minimálne POŽIADAVKY NA KVALITU POTRAVÍN PODĽA JEDNOTLIVÝCH KOMODÍT,

- potraviny pre školské stravovanie nakupovať v súlade s UV SR č. 168/2016 a        materiálom pod názvom Zásady pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných potravín pre hromadné stravovanie,

- preferovať nákup tovaru od regionálnych výrobcov a výrobcov so zvýšenou úrovňou kontroly, preukázanou certifikátmi kvality pre bezpečnosť potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.) alebo udelenou značkou kvality SK na produkt, prípadne podobnou značkou, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou,

- vyžadovať doloženie nasledovných dokladov:

a) úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR,

b) čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení bitúnku podľa bodu a),

c) kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.) alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.

Na základe týchto požiadaviek objednávame mäso a mäsové výrobky cez prevádzku ASbit, s.r.o. Myjava (predajňa pri Chirane), ktorý nám dodal všetky horeuvedené dokumenty. Dodávané mäso má všetky potrebné certifikáty kvality pre bezpečnosť potravín.

 

 


Priložené súbory k článku:
Písomné vyhlásenie.docx | cestne_vyhlasenie_preložené UK.docx | Čestne_vyhlasenie.docx


Pridať komentár:

Meno:
E-mail:
Text:

Komentáre k článku:

... žiadne komentáre ...